TV-profil bak Ellos’ høstnyheter

av Redaksjonen

Ellos i samarbeid med tv-profilen Marie Olsson Nylander. For nordmenn er hun kanskje best kjent som KKs interiørstylist.  

Selv om sommeren fortsatt er her, gir den siste kolleksjonen fra Ellos en forfriskende smak av høstsesongen.

Selve kampanjen er en velkomponert blanding av den svenske interiørdesigneren og TV-profilen Marie Olsson Nylanders uttrykk og Ellos’ nedstrippede myke stil.

Den skandinaviske enkelheten brytes av rustikke og robuste elementer. Maries fingerspissfølelse blinder sammen sommeren som vi egentlig ikke ønsker å riste av oss med høstens sobre uttrykk.

– Samarbeidet med Ellos er mitt første kommersielle prosjekt, og det har vært så gøy! Selve samlingen er fantastisk og lett å jobbe med, jeg så ganske tydelig et klart bilde av stylingen foran meg, sier Marie Olsson Nylander.

Hun forteller at hun liker å jobbe på instinkt – og sier man må nesten gjøre det som interiørarkitekt.

– Følelsen i rommene er noe helt annet i virkeligheten enn på bildet. Høstsesongen blir innholdsrik og spennende, jeg lengter etter alt som skjer, sier hun.

Kampanjen er bare en del av samarbeidet mellom Marie og Ellos – de har ikke fortalt nøyaktig hva, men røper at det er noe mer er på vei.

– Marie har evnen til å skape et hjem av noe som andre kanskje bare har ignorert, hun ser et grunnlag og klarer å gjøre det synlig for andre ved å legge til de riktige detaljene. Det er like fascinerende som det er fantastisk å se arbeidet hennes, sier Anna Westlund, Creative Director hos Ellos.

Du liker nok disse